flexile-white-logo

Nyitvatartásunk

Minden nap 8:00 – 18:00

Telefonszámunk

+36-70-503-3856

Email

info@afsec.hu

EMAIL
info@afsec.hu

TELEFONSZÁMUNK
+36-70-503-3856

NYITVATARTÁSUNK
H-P 8:00 – 18:00

AFsec Vagyonvédelem

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
1. Ajánlat és érvényesség: Az árajánlat elsősorban e-mail mellékletként, egyéni esetekben postai úton vagy személyes átvétellel kerül kézbesítésre, tartalmazva az egyeztetett munkafolyamatokat, alkatrészeket és szolgáltatásokat. Az árajánlat érvényességi ideje 10 nap, ezen időszak lejárta után annak részletei újratárgyalásra szorulhatnak. Amennyiben az árajánlat érvényességi ideje lejár, és a Megrendelő nem reagál, az ajánlatot érvénytelennek kell tekinteni, és új árajánlatot kell kérni a Vállalkozótól. Az új ajánlatban szereplő feltételek eltérhetnek a korábbitól. Amennyiben a munkavégzéshez szükséges tétel nem szerepel az árajánlatban, annak költségét előzetesen, írásban kell egyeztetni a Megrendelővel. Az árajánlat nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő egyéb, nem egyeztetett igényekből adódó költségeket. Amennyiben a Megrendelő az érvényességi időn belül elfogadja az ajánlatot, a Vállalkozó elkezdi az ajánlatban szereplő tételeket beszerezni. Amennyiben a munka az ajánlat elfogadása után több, mint 30 nappal később kezdődik, a Vállalkozó fenntartja a jogot a szolgáltatások árainak újrakalkulálására. Az esetleges árváltozásokról a Vállalkozó írásban tájékoztatja a Megrendelőt a munkakezdés előtt.
2. Helyszíni Felmérés és Pontosítás: Az árajánlat helyszíni felmérés nélkül csak indikatív jellegű. A Megrendelő elfogadja, hogy a helyszíni felmérés nélküli ajánlat nem garantálja a végleges ár pontos megállapítását, mivel a munka jellegét és a körülményeket csak a helyszínen lehet teljesen felmérni. A Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy a helyszíni felmérés nélküli megrendelések esetén a munka jellegéből vagy az adott körülményekből adódóan további munkálatok elvégzését szükségesnek lássa. Az ilyen esetekben a Megrendelőt a Vállalkozó azonnal tájékoztatja és a közösen meghozott döntés alapján a munkát folytatja vagy felfüggeszti. Amennyiben a munka folytatódhat, abban az esetben a Megrendelőt az eredeti árajánlaton kívül további költségek terhelhetik, amelyeket a Vállalkozó ismertet a Megrendelővel, aki amennyiben azokat elfogadja, köteles megtéríteni. A végleges árajánlat kizárólag a helyszíni felmérést követően készülhet el, és a Megrendelő elfogadja, hogy a végleges ajánlat eltérhet az előzetes ajánlattól. A helyszíni felmérést a Vállalkozó az előzetes ajánlat elfogadásától számított 5 munkanapon belül elvégzi, kivéve, ha a felek írásban más időpontban állapodnak meg.
3. Munkavégzés időpontja: A munkálatok végrehajtása a Megrendelővel egyeztetett előre meghatározott időpontban történik, határidő esetén annak lejártáig bezárólag. Amennyiben a munkavégzés időpontja bármilyen okból módosul, azt a felek között egyeztetve, írásban kell rögzíteni. A módosított időponttal kapcsolatos költségek (pl. szállítási költségek, új munkakezdési díjak) a Megrendelőt terhelhetik, amennyiben a módosítást ő kezdeményezte és ez a munka kivitelezését a Vállalkozó szemszögéből hátráltatja vagy ha az a szerződés módosításával jár. A felek megállapodása alapján bármely eltérés, amely a szerződéses feltételek módosulásával jár, csak kölcsönös írásos beleegyezéssel történhet. A Vállalkozó a munkát az előre meghatározott időpontig elvégzi, kivéve, ha a munkát vis maior körülmények (pl. természeti katasztrófa, szállítási problémák) akadályozzák. A késedelemért a Vállalkozó csak akkor vállal felelősséget, ha azt saját hibájából eredő okok okozzák. Amennyiben a Vállalkozó késedelme meghaladja a 7 munkanapot, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni vagy kártérítést követelni. A kártérítés mértéke nem haladhatja meg a teljes vállalási ár 10%-át.
4. Fizetési feltételek: A szolgáltatások ellenértéke készpénzben, a helyszínen történő azonnali fizetéssel vagy 8 napos határidővel történő banki átutalással teljesíthető. A banki átutalás határidejétől eltérni csak írásos egyeztetéssel lehetséges. Részletfizetés kizárólag külön írásos szerződésben rögzített feltételek mellett lehetséges. A Megrendelő köteles a számlát a meghatározott határidőn belül kifizetni. Amennyiben a fizetési határidőt a Megrendelő nem tartja be, a Vállalkozó jogosult felfüggeszteni a további munkálatokat, amíg a fizetés meg nem történik. A felfüggesztett munkálatok esetén a Vállalkozó jogosult az új munkakezdéshez kapcsolódó költségeket felszámítani. Késedelmes fizetés esetén a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 6:48. § alapján meghatározott mértékű késedelmi kamat kerül felszámításra. Ezen kívül a késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult minden további költséget, például adminisztrációs díjat, szállítási költséget, és új munkakezdési díjat is felszámítani, melyek a Megrendelőt terhelhetik. A teljes kifizetésig a felszerelt eszközök a Vállalkozó tulajdonát képezik. Ha a Megrendelő az eszközt használja, annak módosítása, eltávolítása vagy rongálása a Megrendelőt jogi felelősségre vonhatja, és a Vállalkozó jogosult a tulajdonjogának érvényesítésére.
5. Garancia: A Vállalkozó a szerelési munkákra 1 év teljes körű garanciát vállal. A garancia feltétele a Megrendelő által elvégzett rendszeres karbantartás, melynek részleteit az egyes eszközök mellékelt karbantartási útmutatója tartalmazza. A felszerelt eszközök garanciája a hatályos jogszabályoknak, illetve a gyártó/forgalmazó által meghatározott feltételeknek megfelelően érvényes. A garanciális igények elbírálásakor a Megrendelő köteles a hibát írásban bejelenteni a Vállalkozónak, és minden szükséges információt rendelkezésre bocsátani. A garanciát nem érintő események közé tartozik az eszköz/alkatrész/szerelvény természetes, használatból eredő elhasználódása, környezeti tényezők jelentős, előre nem belátható vagy szándékos megváltoz(tat)ása, nem rendeltetésszerű használat, rongálás, illetve a program vagy beállítások szakszerűtlen módosítása. Amennyiben szükséges, a csereeszköz biztosítása a Vállalkozó által választott forgalmazótól függ, akitől a cserélendő eszközt beszerezte. A csereeszköz a forgalmazó készletének és rendelkezésre állásának függvényében kerül biztosításra, és lehet, hogy nem azonos típusú, de funkcionálisan megfelelő. Nem mindig biztosítható csereeszköz. A csereeszköz beszerzésének költségeit a Megrendelő előre egyeztetett feltételek szerint köteles megtéríteni. A karbantartási feladatok ellátása, beleértve az eszközök dokumentáció szerinti rendszeres karbantartását, a Megrendelőt terheli. Ha a garanciális igény elbírálása során kiderül, hogy a hiba a karbantartás elmaradása vagy nem megfelelő végrehajtása miatt történt, a garancia nem érvényesíthető. A karbantartás elmulasztása vagy nem megfelelő elvégzése esetén a Megrendelő a garancia érvényesítésére nem tarthat igényt. Amennyiben a Megrendelő szeretne kiterjesztett garanciát vagy extra szolgáltatást, abban az esetben külön meg kell állapodni a Vállalkozóval, és az ehhez kapcsolódó költségeket a Megrendelőnek kell fedeznie.
6. Pótmunka és problémakezelés: Az árajánlatban nem szereplő munkálatok pótmunkaként kérhetők, melyek elvégzése történhet előzetesen készített árajánlat alapján. 100.000 Ft értékhatárig a pótmunkák szóbeli megállapodás alapján végezhetők. E fölött írásos megállapodás szükséges. Amennyiben a pótmunkák a helyszínen megoldhatók, elegendő a Megrendelővel kötött szóbeli megállapodás, amelyet a felek elfogadnak. A szóbeli megállapodás alapján végzett pótmunka a számlán külön tételként szerepel, amely tartalmazza a végrehajtott munkát és annak díjazását. Váratlan problémák felmerülése esetén a Vállalkozó köteles haladéktalanul értesíteni a Megrendelőt, és közös megállapodás alapján folytatni a munkát. Amennyiben a Vállalkozó hibájából adódó problémák merülnek fel, úgy a Megrendelő jogosult kártérítést kérni, ha azokat megfelelő módon dokumentálják, és a hibás munkavégzés igazolható.
7. Felelősség és kártérítés: A Vállalkozó felelősségbiztosítása kiterjed a munkavégzés során okozott közvetlen anyagi károkra, személyi sérülésekre, valamint a harmadik félnek okozott károkra, maximum 20.000.000 Ft értékhatárig. A Vállalkozó felelőssége a munkavégzés során okozott károkra vonatkozik, amelyek a munkavégzés hibájából erednek. A Vállalkozó biztosítása fedezetet nyújt az eszközökben, a Megrendelő tulajdonában bekövetkező károk esetén, ha a kár a Vállalkozó munkavégzéséből származik. A biztosítás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a Megrendelő által nem megfelelően biztosított munkakörnyezet miatt következnek be. A Vállalkozó nem vállal felelősséget olyan balesetekért, amelyeket a Megrendelő vagy más személyek nem megfelelő magatartása okozott.
8. Vis major és egyéb körülmények: A Vállalkozó nem felelős olyan késedelemért vagy meghiúsult munkavégzésért, amely vis major (pl. természeti katasztrófa, áramszünet, járvány, rendkívüli időjárási körülmények) vagy egyéb, a Vállalkozó irányításán kívül eső körülmények miatt következett be. Vis major esetén, ha a munkálatok nem fejeződnek be a megadott határidőre, a Vállalkozó köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a Megrendelőt, és közösen új időpontot egyeztetni.
9. Adatkezelés és adatvédelem: A Vállalkozó a személyes adatokat kizárólag a szerződés teljesítése céljából kezeli, a GDPR előírásainak megfelelően. Az adatok harmadik fél számára történő átadása csak akkor történhet, ha az szükséges a szerződés teljesítéséhez és ehhez a Megrendelő hozzájárul, vagy jogszabály/bírósági végzés előírja. A felek vállalják, hogy nem hoznak nyilvánosságra olyan információkat, amelyek a másik fél üzleti titkait vagy érzékeny információit képezik. A Vállalkozó adatkezelési gyakorlatának részletei a külön dokumentumban található Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatók, amely elérhető a Vállalkozó weboldalán és kérésre nyomtatott formában is.
10. Munkaterület előkészítése: A Megrendelő felelőssége, hogy a munkaterületet a szerelés megkezdése előtt megfelelően előkészítse. A megfelelő munkaterület előkészítés magában foglalja: bútorok elmozdítását, elektromos csatlakozók hozzáférhetőségét, munkaterület tisztaságát. Amennyiben a munkaterület nem kerül megfelelően előkészítésre, és ez a munkavégzés késlekedését eredményezi, a Vállalkozó jogosult a várakozási időért óradíjat felszámítani, melyről előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt.
11. Munkavégzés és biztonsági szabályok: A munkavégzés során a Vállalkozó minden tőle elvárható intézkedést megtesz a biztonság érdekében. A Megrendelő köteles betartani a Vállalkozó által ismertetett biztonsági előírásokat, és a munkaterületen a Vállalkozó által kijelölt területeket kerülni. A biztonsági előírások be nem tartásából eredő károkért a Megrendelő tartozik felelősséggel.
12. Váratlan károk: A Vállalkozó nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek a munka során előre nem látható okokból, illetve a munkálatok közvetett következményeként keletkeznek. Ilyen például, de nem kizárólagosan, a falak belső vagy külső rétegeinek megrepedése, vakolat leesése, vagy más, a fal állapotának ismeretében nem előrelátható károk. A Vállalkozó minden tőle telhetőt megtesz a munka során felmerülő kockázatok minimalizálása érdekében, de a váratlan hibákért felelősséget nem vállal. A Vállalkozó felelősséget vállal az olyan előre nem látható károkért, amelyek bizonyíthatóan a nem megfelelő munkavégzésből erednek, és a szakmai gondosság mellett elkerülhetők lettek volna.
13. Módosítások és változtatások: A Megrendelő a tényleges munkavégzés előtti bármilyen változtatási igényét köteles írásban jelezni a Vállalkozó felé. A módosítások költség- és idővonzatát a felek közösen egyeztetik, és a változtatásokat csak a megállapodás után hajtják végre. A vállalkozó írásos visszaigazolásának hiányában a változtatások nem érvényesek.
14. Hibabejelentés: A Megrendelő köteles a munkavégzés során, vagy az átadást követően észlelt hibákat legkésőbb 48 órán belül bejelenteni a Vállalkozónak, hogy azok mielőbb kijavításra kerülhessenek. A hibát a Vállalkozó bármely elérhetőségén be lehet jelenteni, amelyek a szerződés alján találhatóak.
15. Jogviták rendezése: Bármely, jelen szerződésből eredő jogvita elsődlegesen békés úton, tárgyalás keretében rendezendő. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni, a jogvita eldöntése a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság, valamint a vonatkozó jogszabályok hatálya alá tartozik.
16. Szerződés megszűnése: A szerződés megszűnhet a teljesítés után, közös megegyezéssel, vagy rendkívüli felmondás útján. A szerződés az utolsó érvényesíthető pontjának teljesítéséig érvényben marad, például a garancia lejártáig, és azt követően automatikusan megszűnik. A Megrendelő rendkívüli felmondással élhet, ha a Vállalkozó súlyos szerződésszegést követ el. A Vállalkozó rendkívüli felmondással élhet, ha a Megrendelő nem biztosítja a munkavégzés feltételeit, vagy ha fizetési kötelezettségeinek nem tesz eleget. A felmondásnak minden esetben írásban kell történnie, és a kézbesítés időpontjától kezdve érvényes.
17. Műszaki dokumentáció és használati utasítások: A Vállalkozó a munka befejezése után átadja a Megrendelő részére a felszerelt eszközök műszaki dokumentációját és a szükséges használati utasításokat, amennyiben azok releváns információkat tartalmaznak az üzemeltetés szempontjából. Az üzemeltetés szempontjából nem releváns információkat tartalmazó dokumentáció átadása nem kötelező, de amennyiben ilyen dokumentumokra szükség van, a Vállalkozó köteles átadni ezeket. A Megrendelő felelőssége, hogy az eszközöket és rendszereket a gyártó és a Vállalkozó által biztosított dokumentáció szerint karbantartja, és a dokumentációkat a későbbi használat során megőrzi. A karbantartás elmaradása nem mentesíti a Megrendelőt a garanciális kötelezettségek teljesítése alól.
18. Munkaterület átadása: A Vállalkozó a munka befejezése után a munkaterületet tisztán és rendezett állapotban adja át a Megrendelő részére. A Vállalkozó a rendelkezésére álló eszközökkel – legyenek azok saját vagy a Megrendelő által biztosított – a munkával járó koszt legjobb tudása szerint feltakarítja, és gondoskodik arról, hogy a terület a lehető legjobb állapotban maradjon.
19. Átadás-átvétel és próbaüzem: A szerelési munkák befejezését követően a Vállalkozó köteles a Megrendelővel közösen elvégezni az eszközök átadás-átvételét és a szükséges próbaüzemeket. A Megrendelő köteles a munka átvételét írásban visszaigazolni, vagy a számla teljesítésével, annak kifizetésével is visszaigazolhatja az átvételt. Az átvétel megtörténtével a felelősség az eszközök működéséért részben átszáll a Megrendelőre, a garanciális feltételek szerint, melyek a dokumentációban részletezettek.

A Megrendelő a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a fenti feltételeket, a szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan az ÁSZF-t a felek közötti szerződéses kapcsolatot megerősítő okiratnak tekinti.
Amennyiben ezen szerződés tartalmával nem ért egyet, módosítási igényét vagy egyéb észrevételét jelezze az alábbi elérhetőségek egyikén:

A Vállalkozó elérhetőségei:
• E-mail: info@afsec.hu
• Telefon/WhatsApp/Viber: +36705033856
• Facebook: AFsec Vagyonvédelem

 

Lépjen kapcsolatba velünk! Kérdése van, vagy további információra van szüksége? Töltse ki az alábbi űrlapot.

A Küldés gomb megnyomásával elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatot

AFsec Vagyonvédelem

Nyitvatartásunk

Minden nap 8:00 – 18:00

Telefonszámunk

+36-70-503-3856

Email

info@afsec.hu

Név: Ferencz Ádám

Cég neve: Ferencz Ádám e.v.

Székhely cím: 9727 Bozsok, Rákóczi utca 144

Kapcsolattartási információk:
E-mail cím: info@afsec.hu
Telefon: +36705033856

Adószám: 59634696-1-38

Nyilvántartási szám: 57681678

Engedélyszámok: V50004837, MT/161/9/2023., MT/871/13/2023.,
8: MT/806/8/2024

Weboldal: afsec.hu

Copyright © 2024 – Afsec.hu   weboldalt készítette: D2design